Marilyn in Parijs

Zelfs al heb ik weinig tijd, ik probeer als ik ergens ben toch een aantal ansichtkaarten te kopen. In Parijs vond ik een afbeelding van Marilyn Monroe die ik nog niet kende, maar wel bijzonder mooi vond. Natuurlijk heb ik die kaart meteen gekocht. Ik vind Marilyn Monroe een fascinerende vrouw en mag graag over haar lezen of haar zien, zoals in dit geval.
Je ziet Marilyn niet vaak zo ontspannen en gelukkig
Ik koop die kaarten om op te sturen, maar vaak ook om als boekenlegger te gebruiken. Ik vind het dan vooral leuk als ik een kaart vind die precies bij een bepaald boek past.

Deze keer was het echter andersom. De kaart van Marilyn was al gekocht, toen ik de dag erop in de FNAC op de Champs-Elysées een nieuwe biografie van Marilyn Monroe tegenkwam. Dit was het lot en ik heb het boek dan ook meteen gekocht.

Een nieuw boek over Marilyn Monroe Ă©n een prachtige boekenlegger, een mooi cadeautje van Parijs.
Ik ben hier al in begonnen, ik kon natuurlijk niet wachten.

Reacties

Populaire posts