Bloggers in levende lijve

Afgelopen zaterdag was er in Utrecht de bijeenkomst van een aantal boekenbloggers. Georganiseerd door Anna, waren daar ook Joke, Koen, Judith, Hella en Erik, die een groot lezer en liefhebber van boeken is. Ook Cathelijne van 'Not just any book' schoof nog aan. We hebben heel gezellig gezeten om te lunchen en vooral te praten over blogs en boeken en lezen. Zo weet ik nu zeker dat ik Stoner van John Williams moet kopen en lezen. We hebben het natuurlijk ook over het boek van Rachel Joyce gehad dat we allemaal hadden gelezen. Van dat boek vind je mijn bespreking hier morgen.

Erik had in een eerder stukje van mij gelezen dat ik nog niet alle delen van de dagboeken van Virginia Woolf had en was zo vriendelijk om alle vijf de delen voor me mee te nemen. Ik ben daar heel blij mee, want ze zien er beter uit dan de exemplaren die ik had en bovendien heb ik ze nu compleet. Nogmaals bedankt, Erik, voor je genereuze gebaar.
Alle dagboeken van Virginia Woolf

Judith had boeken mee die ze uit had en van haar heb ik ‘Mrs Queen takes the train’ mogen meenemen, ook jij bedankt, ik zal je laten weten wat ik ervan vond.
Ik vond het leuk om te zien wie er achter de blogs en de reacties schuil gaan en ik heb een fijne middag gehad. Voorlopig lezen en bloggen we allemaal weer verder en naar ik hoop is er over een tijdje weer een bijeenkomst. 
Andere verslagen van de bijeenkomst vind je hier bij Hella  en  Anna

Reacties

  1. Leuk verslag! Ik vond het ook erg gezellig en het was leuk oude en nieuwe bloggers te ontmoeten. Ik hoop dat je Mrs. Queen leuk zult vinden (op mijn Engelse blog staat een verslag).

    Ik blijk twee videos gemaakt te hebben ipv fotos, allebei Ă©cht niet de moeite waard. Of ik nog een verslag schrijf is twijfelachtig. In ieder geval ben ik nu wel geabonneerd op je blog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik het boek gelezen heb, zal ik je zeker laten weten wat ik ervan vond (en er een blogje over schrijven natuurlijk)
    Ik heb jouw blogs nu bij mijn favorieten gezet en hopelijk 'spreken' we elkaar zo wat vaker,

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was ook deze keer weer erg gezellig en er komt ongetwijfeld een volgende keer. Ik ben altijd bereid weer een bijeenkomst te organiseren, dus daar zal het niet aan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bettina, ik zit net de stukjes die je ooit geschreven hebt over het bloggen door te lezen en kwam dit stukje tegen. Heb jij de dagboeken van Virginia Woolf die ik destijds heb meegenomen ooit nog gelezen, of ben je er nog niet aan toe gekomen? Ik heb zelf de 2 delen van het "Schrijversdagboek" van Virginia Woolf gelezen zoals dat is uitgekomen in de serie Privé-domein van de Arbeiderspers, maar dat is wel een beperkte selectie. Virginia Woolf is natuurlijk een van de groten uit de Engelstalige literatuur, maar ik heb van haar verder nooit iets gelezen. Ik wil "A room of one's own" van haar graag nog een keertje lezen. Wat bij het doorlezen van de stukjes opvalt is de constante hoge kwaliteit van jouw schrijven. Zelf worstel ik momenteel een beetje met mijn eigen blog. De inspiratie is wat minder en ben ook niet zo tevreden met mijn teksten, ik draai nogal eens op de automatische piloot. Achteraf gezien vind ik de 20 stukjes die ik heb geschreven over het leven van de psychiatrische patiënt, de meest persoonlijke en de best geschreven stukjes die ik tot dusver gepubliceerd heb. Groetjes, Erik

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts