Een experimentje

Zoals jullie zien is de vertrouwde boekenkast van de achtergrond verdwenen. Ik wilde eens zien of er nog meer leuke achtergronden te vinden zijn. Maar ik wil natuurlijk graag weten wat jullie ervan vinden. Daarom mijn vraag of jullie de enquete hier rechts bovenaan willen invullen. Over ongeveer een dikke week, op 9 augustus, sluit de enquete. Ik zal de wensen van de mensen die hier regelmatig komen zeker meenemen, dus als je de boekenkast weer terug wilt zien, of je wil dat ik nog even verder zoek naar nog een andere achtergrond en opmaak, laat het me maar weten. Ik ben heel benieuwd.

Reacties

  1. Mijn keuze staat er niet bij. Die luidt: Zoek nog maar even verder. Deze is beter dan de boekenkast (die is afgezaagd en zowieso moet je af en toe eens vernieuwen) maar dit is zo saai!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dank je wel Joke, dit wordt zeker meegenomen. (maar inderdaad, die optie staat er niet bij)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts