Zomervakantie

Zeven weken geen leerlingen, geen studiewijzers, geen so’s, geen toetsen, geen correctiewerk, geen regels, geen schoolleiding, geen vergaderingen en geen studiedagen.

Mijn kast is opgeruimd op school, kopieerwerk voor volgend jaar is ingeleverd, gekopieerd en ligt klaar in de kast om uitgedeeld te worden, rapporten zijn geschreven en uitgedeeld. Ik heb mijn mentorklas vaarwel gezegd (ze waren erg lief, al werkten ze voor geen meter) en mijn collega’s gedag gezegd. Ik ben er klaar mee, met dit jaar en met school op dit moment.

Ik ga me voorbereiden op iets veel leukers, namelijk de vakantie naar Rome die er aan komt, en de boeken die ik ga lezen, de afspraken met vriendinnen die ik ga maken. Ik ga genieten van de vakantie, uitrusten, yoga doen, keutelen op mijn balkon, fietsen, ontspannen en uitrusten. Kortom, ik ga genieten.

School is out for summer!

Reacties

  1. Wow, 7 weken vrij! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bettina, ik wens je een goede reis (kalo taxidi) en een geweldig verblijf in Rome toe. Kom ook eens een keer naar de tweede stad het Oost-Romeinse rijk. Hoewel het op het ogenblik bloedverzengend heet is in Thessaloniki, heb ik het weer prima naar mijn zin.

    Groetjes,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu alleen nog mooi weer ..... het regent hier al de hele ochtend en niet zo'n beetje ook !!!

    Vriendin M. (heeft ook 7 weken vakantie, yeeehhh !!)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts