Overzetten van alle berichten

Het is me gelukt om bijna alle berichten van mijn oude weblog over te zetten naar hier. Ik heb overal het label aangehangen dat het van mijn oude weblog afkomstig is, zodat dat voor iedereen duidelijk is. Zoals ik al eerder zei, ik mis nog een paar berichten, omdat ik zo dom ben geweest om niet alles op te slaan in een word bestand voor ik het op mijn blog plaatste.
Dat weet ik dus voor de rest van mijn leven: altijd eerst in word maken en dan pas plaatsen. Ik hoop die berichten nog terug te krijgen en plaats ze dan alsnog hier.
Voor de volledigheid heb ik de laatste berichten over 'De tovenaar van Petersburg' en 'Rabbit Hole' weer naar boven verplaatst.

Op dit moment staan nog nergens plaatjes bij. Ik moet in veel gevallen die opnieuw zoeken en mijn eerste prioriteit nu was om de berichten zelf te plaatsen. In de komende dagen zal ik in deze oude berichten weer plaatjes toevoegen, zodat het geheel er wat afwisselender en vrolijker uit gaat zien.

Het was nog een heel karwei, maar ik ben blij dat ik dit in ieder geval al zover af heb. Mijn migratie is in ieder geval bijna afgerond.

Reacties

Populaire posts