Overzetten weblog, nu staan de afbeeldingen er weer bij

Het is gelukt, bij alle berichten staan weer relevante afbeeldingen. Een leuk klusje, dat nu de verhuizing van ´Bettina schrijft´ bijna helemaal afrondt.
Het wachten is op web/log om de berichten op te halen die ik niet had opgeslagen, maar daar is nog bitter weinig actie. Het is ondertussen halverwege dag 11, en er komt helemaal niets. Er schijnen enkele blogs online te zijn, maar geen enkele van de blogs die ik ken of volg. Verder blinken ze vooral uit in heel erg stil zijn en geen informatie geven. Het is geen wonder dat ik van steeds meer mensen lees dat ze de boel overzetten naar een andere plek.
Enfin, ik ben gemigreerd en ik ben tot nu toe erg tevreden over wat ik met blogspot kan en hoe het er nu uit ziet.
Bettina schrijft door.

Reacties

Populaire posts