Een nieuwe aanwinst

Dit klinkt alsof ik iets groots en nieuws heb gekocht, maar dat is niet het geval, ik heb iets nieuws gemaakt. Ik heb voor mezelf een tweede weblog opgezet. Ik zat hier al een tijdje over te denken, maar ik wist niet goed welke richting ik op wilde gaan. Ik wilde niet één van de onderwerpen die ik hier bij ‘Bettina schrijft’ behandel afsplitsen en bijvoorbeeld een apart boekenblog of een apart yogablog beginnen. Ik vind het juist leuk dat hier berichten over verschillende onderwerpen te vinden zijn. Maar het bleef toch een beetje kriebelen en langzaam nam het voornemen een goede vorm aan.

Vanmorgen heb ik Bettina's impressions opgezet, een blog in het Engels over allerlei zaken die ik interessant vind en die mij inspireren. Dat kan variëren van oude films en tot boeken tot de foto’s die ik maak en het handwerk waar ik mee bezig ben, of het recept dat ik uitprobeer.

Ik zal er niet zo frequent stukjes plaatsen als ik hier doe, maar ik streef naar 2 of 3x per week, dat lijkt me een mooi aantal. Er zal wel eens overlap zijn tussen Bettina schrijft en Bettina’s impressions, maar de insteek is toch anders. Waar ik hier meer stukjes schrijf en mijn mening geef, is mijn nieuwe blog bedoeld om dingen te laten zien, om een idee of een indruk te geven, kortom; om een impressie te geven.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts